Візитка школи
Новини
Адміністрація
Учнівський парламент
Історія школи
Фотоальбом
Наші вчителі
Методична робота
Шкільні свята
Газета "Велика перерва"
Виховна робота
Книга відгуків та пропозицій

          Важливим напрямком підвищення кваліфікації вчителів, від рівня якої залежить удосконалення навчально-виховного процесу, є методична робота. Саме вона носить безперервний, систематичний характер та тісно пов’язана з проблемами, над якими працює педагогічний колектив, дає можливість глибоко вивчати діяльність і особисті якості вчителів, виявляє недоліки в їхній діяльності і паростки передового педагогічного досвіду. Методична робота дає можливість кожному вчителеві реально брати участь в реалізації і плануванні програми підвищення професійної майстерності. Творча атмосфера, прогнозування та усвідомлення кожним учителем перспективи своєї діяльності – ось що є запорукою вдалого педагогічного процесу.

        Для організації і керівництва науково-методичною роботою в школі на початку кожного навчального року призначаються керівники методичних об’єднань, створюється та затверджується наказом методична рада. Науково-методична рада є координуючим, науково-методичним центром, який аналізує педагогічну діяльність вчителів, надає їм навчально-методичні консультації, організовує заходи, спрямовані на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження передового педагогічного досвіду та новітніх освітніх технологій.

       До складу Методичної Ради увійшли: заступники директора з навчально-виховної роботи і виховної роботи, керівники предметних методичних об’єднань.

      Уся методична робота закладу здійснюється в межах таких головних організаційних форм:

1. Методична Рада

2. Методичні об’єднання

3. Школа молодого вчителя

4. Семінари- практикуми, круглі столи, дискусії

      Така структура науково-методичної роботи дає колективу школи можливість маневру для розв’язування тактичних, методичних і самоосвітніх завдань. Особливе місце посідають тематичні засідання педагогічної ради. По суті, вони являють собою “кістяк” методичної роботи. Готуючись до них, творчі групи вчителів виконують науково-теоретичні, практичні та соціально-статистичні завдання. Таким чином, педрада стає мініатюрною науково-педагогічною конференцією і, крім традиційних функцій, здійснює ще й координацію та корекцію самоосвітньої роботи педагогів.

      Педагогічний колектив  працює над втіленням методичної проблеми “Громадянське виховання особистості в умовах розвитку української державності”. На засіданнях методичних об’єднань, педагогічних рад розглянуто концепція громадянського виховання особистості, вивчено досвід роботи вчителів початкової школи з цього питання, розроблено план роботи над реалізацією проблемної теми на навчальний рік. Вчителі початкової школи створили цікаві розробки уроків, виховних заходів, оформили методичні здобутки у вигляді папок, стендів , методичних матеріалів , поповнили кабінети методичною літературою з науково- методичної проблеми.

       Згідно з перспективним планом керівництва і контролю, у закладі протягом 2005-2008 років вивчався стан викладання та рівень навчальних досягнень з таких предметів:

 
2005-2006
2006-2007
2007-2008
Біологія
Історія
ОБЖ
Читання 1-4 кл.
Фізика
Зарубіжна література
Математика 1-4 кл.
Українська мова і література
Математика 5-11кл.
ГПД
 
 
 

        В закладі створено вісім предметних методичних об’єднань:

1. М/О вчителів початкової школи (керівник – Захарченко М.М.)

2. М/О вчителів української мови, української та зарубіжної літератури (керівник – Голуб О.С.)

3. М/О вчителів математики, інформатики та фізики

(керівник – Коломійченко С.М.)

4. М/О вчителів іноземних мов (керівник – Шевела О.М.)
5. М/О вчителів історії та географії (керівник – Красуцька О.В.)
6. М/О вчителів біології , хімії , ОБЖ, МСП ( керівник- Бабенко Н.І.)

7. М/О вчителів трудового навчання, образотворчого мистецтва,музики, етики (керівник – Полєтаєва А.Г.)

8. М/О вчителів фізичного виховання та предмету « Захист Вітчизни»

( керівник- Костенко А.М.).

 

         Всі методичні об’єднання працюють згідно планів, засідання проводяться у зазначені терміни. На засіданнях м/о приділяється увага обміну досвідом, систематичному знайомству з новинками педагогічної, фахової і методичної літератури та періодики, зростання фахового рівня вчителів. Керівники м/о відповідально ставляться до оформлення документації по роботі свого предметного об’єднання.

 

На засіданнях методоб’єднань щороку розглядаються практичні питання:

1. Програми, підручники, методичне забезпечення викладання предметів;

2. Критерії оцінювання знань учнів;

3. Вимоги до ведення шкільної документації;

4. Організація і проведення шкільних олімпіад;

5. Організація роботи МАН;

6. Новітні педагогічні технології та передовий педагогічний досвід.

7. Аналіз успішності учнів.

 

© 2008 Всі права захищенні     
Розробка вебстудії "ГІТАС"