Візитка школи
Новини
Адміністрація
Учнівський парламент
Історія школи
Фотоальбом
Наші вчителі
Методична робота
Шкільні свята
Газета "Велика перерва"
Виховна робота
Книга відгуків та пропозицій

     Виховна робота, проведена адміністрацією школи, педагогічним колективом, громадськими організаціями, була спрямована на формування самостійності учнів, розвиток творчих здібностей, розкриття талантів, а також попередження правопорушень і злочинності, збереження здоров’я учнів.

     Зміст і організація виховної роботи, як невід’ємної складової навчально-виховного процесу спрямована на всебічний розвиток особистості, виховання загальнолюдської моралі, громадської і соціальної свідомості та відповідальності.

     Фундаментом складання системи виховної роботи школи є Декларація прав людини, Закон України “Про освіту”, програма “Столична освіта” та інші нормативні документи. Основні індивідуальні, класні та масові виховні заходи в школі проводяться у відповідності до річного плану роботи, охоплюють різні напрями, а саме:

 
 
 
Напрямок виховної роботи
Основні заходи

національно-патріотичне виховання

заходи, присвячені святкуванню річниць визволення Києва, України від німецько-фашистських загарбників, Перемоги у Великій Вітчизняній війні, співпраця з районною радою ветеранів, відзначення Шевченківських днів, заходи пам’яті Чорнобильської трагедії, ознайомлення із творчою спадщиною видатних діячів культури

громадянське виховання

діяльність учнівського самоврядування, місячник правових знань, заходи декади історії та правознавства, День довкілля, участь у районній грі “Крок”, участь у конкурсах літературної, художньої творчості громадянської тематики

художньо-естетичне виховання

охоплення дітей гуртковою роботою, концерти до Дня вчителя,

8 Березня загальношкільне свято “Учителю, дозвольне Вас запросити...”, свято першого дзвоника “Шкільна стежина кличе нас у світлий і просторий клас”, свято до Дня учителя “Вчитель – садівник, що ніжно пестить квіти”,свято останнього дзвоника, новорічні свята, загальношкільне свято “Галопом по Європі”, конкурси малюнків та плакатів, презентацій та акція „Знайомтеся – наш клас!”, вечір відпочинку, присвячений Дню святого Валентина, “Чи існують у наш час лицарі?”, конкурс художників, юних літераторів “Калина прокинулась”, виставка поробок із природного матеріалу, присвячене місячнику екології “Хай будуть в нас цілі дерева, рослини, тварини, птахи”. Людино! Ми просимо: “нас зберегти”, конкурс “Українська природа в мистецтві українців, конкурс сімейних літописів “Не зламайте дерево роду”.

екскурсійна робота

відвідування музеїв, театрів, виставок, проведення екскурсій, відвідування міліцейської академії МВС України

робота по забезпеченню дисципліни та порядку

залучення батьківської громади, учнівського самоврядування до проведення рейдів – перевірок шкільної форми, робочих лінійок, акції „Збережи книгу”

робота по профілактиці шкідливих звичок, пропаганді здорового способу життя

заходи тижнів профілактики шкідливих звичок на теми:”Причини та наслідки алкоголізму”,”Цей шлях не для тебе”, “Здоровий спосіб життя”, “Причини та наслідки тютюнопаління”, “Ти маєш знати про ВІЛ СНІД на багато більше”, “Довіряй своїм відчуттям, а не байкам тих, хто продає наркотики”,”Наркотична залежність – це найактуальніша проблема сучасного суспільства”, Дня боротьби зі СНІДом, Дня здоров’я “Що робити, щоб бути здоровим?”, написання диктантів на тему “Туберкульоз – заразне та небезпечне захворювання, присвяченого Всеукраїнському дню боротьби із захворюванням на туберкульоз, конкурс плакатів “Здоровими – у доросле життя”, робота батьківського семінару “Здорова дитина – щасливі батьки”, чистоти та гігієни “Чи використовуєм ми своє право на здоров’я”, спортивні змагання, відкриті шкільні міні – олімпіади із зимових видів спорту (ігри, змагання, козацькі розваги, снігові естафети), робота Школи здоров’я, залучення спеціалістів-медиків, працівників Служби у справах неповнолітніх “Це шкідливо для здоров’я”, Центру соціальних служб для молоді Дніпровського ройону

Робота по вивченню правил безпеки

заходи місячника ”Увага! Діти на дорозі!”, місячника протипожежної безпеки, цивільної оборони

 

 

ГУРТКОВА РОБОТА

 
 
 
 
 
№ з/п
ПІБ керівника гуртка
Назва гуртка

Режим роботи гуртків (День, час)

№ кабінету
1.

Калашникова І.В.

Хореографічний гурток

Понеділок 16:00-17:00
Середа
Актовий зал
2.
Ткаченко А.В.

Писанковий дивосвіт

Вівторок 14:00-16:00

Кабінет №33
3.
Якименко Н.П.
“Оберіг”
Понеділок 14:15-16:15
Кабінет №15
4.
Полєтаєва А.Г.
“Господаронька”

Понеділок 14:30-15:30

Середа
Майстерня
5.
Масло О.О.

Театр українських традицій “Без краю – нема звичаю”

Понеділок 14:30-16:30

Середа
П’ятниця

№38, актова зала

6.
Глоба І.О.
“У світі казки”

Четвер 14:00-16:00

Кабінет №23
7.
Колесник О.В.
“Дорога добра”

Понеділок 15:00-16:00

Четвер
Кабінет №8
8.
Колесник О.В.
Гурток співів

Вівторок 15:00-16:00

Кабінет №8
 

 

Можевенко Н.О.
Художнє слово

Середа 14:30-15:30

Кабінет №3
9.
Клепка Л.Л.
“Пізнай себе”

Середа 14:30-15:30

П’ятниця

Кабінет психолога

10.
Бишовець В.Г.

Українська народна вишивка

Вівторок 15:00-16:00

Четвер
Майстерня
11.
Бабенко Н.І.
Фітотерапія

Вівторок 16:00-18:00

Кабінет №18
12.
Кравченко П.С.

Юних інспекторів руху

Четвер 15:00-17:00

 
Кабінет №34
13.
Іванько С.М.

Майбутньому захиснику Батьківщини

П’ятниця
15:00-17:00
14.
Кузнєцов А.В.
Велоспорт

Вівторок 15:15-16:45

Четвер
Спортивна зала
15.
Костенко А.М.
Школа м’яча

Понеділок 14:15-15:15

Четвер
Спортивна зала
16.
Костенко А.М.
Стретчінг

Понеділок 15:15-16:15

Четвер
Спортивна зала
17.
Костенко А.М.

Туристичний гурток

Середа 15:30-16:30

П’ятниця
Спортивна зала
18.
Васильєв П.М.
Футбол

Понеділок – п’ятниця 16:00-18:00

Спортивна зала
19.
Ткаченко В.М.
Шахи

Понеділок 15:00-16:00

Середа
Кабінет №36

 

 

 


 

        

     Виховна робота, яка проводиться педколективом СШ №126 спрямована на виховання національно свідомої особистості, розвиток духовності учнів та формування в них загальнолюдських цінностей, а також на профілактику правопорушень, попередження злочинності та запобігання шкідливим звичкам школярів.

     Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямками:

- громадянське виховання

- родинно-сімейне

- військово-патріотичне

- трудове виховання та профорієнтація

- художньо-естетичне

- моральне

- екологічне виховання

- формування здорового способу життя

- превентивне виховання

- сприяння творчому розвитку особистості.

 

     Ці напрямки виховання тісно взаємопов”язані між собою і утворюють цілісну систему, яка забезпечує вихованя всебічно розвиненої особистості. Вони реалізуються через низку проектів Програми „Столична освіта”

     На нашу думку, нам вдалося розробити модель системності у виховному процесі по формуванню різнобічної особистості шляхом планування виховної роботи, створення мережі гуртків. Проблему вирішуємо завдяки чіткому, глибокому плануванню. Тематичні години, години спілкуван­ня з вчителями, предметні тижні, тематичні місячники та загальношкільні заходи узгоджені таким чином, що набувають ново­го значення. Ця модель включає в себе такі напрямки виховної роботи:

 

«Особистість і колектив» (вере­сень),

«Громадянин своєї Батьківщини» (жовтень),

«Мій рідний край» (листопад),

«Щедрий вечір, добрий вечір» (грудень),

«Пошук, фантазія, творчість» (січень),

«Країна, мо­ва, люди» (лютий),

«Образу ма­тері вклонімося» (березень),

«Ми - частка природи» (квітень),

«Незгасна пам'ять» (травень).

     Головна мета проведення цих місячників — об'єднати дітей навко­ло однієї справи, виховувати почуття значимості особистості в колективі, формувати моральні якості громадянина своєї Батьківщини -щини, розвивати творчі здібності дітей.

     Учні молодших класів працюють не тільки в подорожах, вони беруть участь у багатьох заходах, які проводяться для всіх шко­лярів: спортивні змагання, фестивалі творчості, зустрічі, За цими напрямками розроблені тематичні години, які реко­мендуються класним керівникам, класоводам. Тематичні години узгоджені з предметними тижнями та відкритими заходами, які проводяться в рамках тижня. Відкриті заходи раз на рік проводить кожний класний керівник, вихователь, керівник гуртка. Таким чином, у напрямки виховної роботи тісно вплітаються предметні тижні. Безумовно, форми виховних заходів предметних тижнів не повторюються, вони змінюються, щороку вно­ситься щось нове, цікаве, не буденне. Предметні тижні — це справжні свята у школі. Прикрашається фойє школи, там же влаштовують­ся виставки учнівської творчості. В учнів, учителів панує піднесений настрій, святковість. Предметні тижні — це результати спільної творчої праці вчи­телів і учнів, сплеск фантазій і емоцій, самостверд­ження як дорослих, так і дітей. За результатами місячників проходить їх обговорення.

 

     Серед традиційних масових заходів найбільш цікавими були:

- святкові концерти до Дня вчителя, 8 березня, 9 травня

- конкурс „Міс школи”

- тиждень здоров'я «Знати, щоб жити!» ( конкурс плакатів, роздача пізнавальних буклетів щодо профілактики різноманітних захворювань);

- конкурси-акції „Золота осінь”, ”Збережи дерево”

- конкурс плакатів "Молодь за здоровий спосіб життя"

- конкурси юних дизайнерів “Вишукано, елегантно, сміливо”

- конкурс «Шкільний ерудит»

     Загально шкільні заходи, конкурси проводилися згідно річного плану школи з виховної роботи та рекомендаціями Управління освіти Дніпровського району.

 

Основні заходи за напрямками:

 
Про заходи щодо розвитку духовності, захисту моралі

бесіди, направлені на виконання учнями Статуту школи і Правил поведінки для учнів, правил поведінки в громадських місцях

- тренінги по класах "Формування відповідальної поведінки"

- відверта розмова в класах "Мої права і обов’язки"

- інструктаж " Правила поведінки на канікулах та попередження побутового травматизму".

 

з метою виховання поваги до загальнолюдських моральних цінностей:

- вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів та потреб;

- бесіди "Як подолати свої недоліки"

- бесіди "Про зовнішність, мову і духовну культуру"

- консультації шкільного психолога для учнів та батьків;

- анкетування учнів "Цінності світу.."

 

з метою виховання поваги до родини, родинних свят, національних традицій:

- Новорічні свята, проведення декади родинного виховання (січень)

- концертна програма для мам, бабусь "Вшануємо жінку"

- збори "Сімейні реліквії";

- Шевченківське свято. Вистава «Назар Стодоля» шкільного театру « Фенікс»

 

 
Програма патріотичного виховання

1. Участь школярів:

· В рамках програми „Київ - місто моє" проводиться шкільний конкурс для учнів „Незабутнє" для учнів. Конкурс присвячений подіям Великої Вітчизняної війни (ВВВ) з нагоди річниці визволення України.

Завдання конкурсу:
1. Краєзнавчий похід по Київщині.
2. Меморіали пам'яті.
3. Довідник вулиць.

· Участь у Всеукраїнській акції молоді "Збережемо пам"ять про подвиг"

- створення книги "Бойовий шлях ветерана"

- Славетні імена

- "Орден в моєму домі"

- створення альбому "Невгамовне плем"я - ветерани"

· Участь у туристсько-краєзнавчих експедиціях "Моя земля-земля моїх батьків", "Краса і біль України", "Сто чудес України"

 

Зустрічі учнівської молоді з військовослужбовцями, випускниками школи, які проходять службу в Збройних Силах України.

Операція "З добрим ранком, ветеран!"

4. Екскурсії місцями бойової слави, в музеї

5. Зустрічі з ветеранами війни, учасниками київського підпілля

Щорічна акції "Їх імена безсмертні", "Пам"ять втрачених сіл", акцій, пов"язаних з голодомором 1932-33 і 1947 рр, репресіями

- зустрічі учнів з учасниками національно-визвольних рухів

- уроки Скорботи і Пам"яті жертв голодомору 1932-33 р

- проведення уроку пам"яті, присвяченого подіям під Крутами.

- тематична година "Україна єдина, Україна соборна".

- 7. Конференція, уроки мужності з нагоди відзначення Дня Збройних Сил України, Дня Перемоги, Дня вшанування жертв війни:

- військово-спортивна гра старшокласників "Чудова сімка" (лютий);

- конкурс святкових газет "Захисник Вітчизни" ( грудень, лютий)

- збори "Сімейні реліквії"

 

 
 
Формування здорового способу життя,профілактика дитячого травматизму

     У  школі робота з профілактики шкідливих звичок (паління, вживання алкоголю, наркоричних речовин та токсикоманії) базується на популярізації здорового способу життя, максимальному залученні дітей до занять фізкультурою, спортом, мистецтвом, науково-дослідницькою роботою та проводиться паралельно батьками, вчителями, спеціалістами – медиками, юристами, працівниками кримінальної міліції. Школою розроблено та впроваджується в життя план заходів на виконання цільової комплексної програми “Фізичне виховання- здоров”я нації” на 2000-2010 роки проводиться різноманітна навчальна і профілактична робота.

     Учителі працюють над вихованням потреби в учнів у регулярних заняттях фізичною культурою, формуванням усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у всебічному гармонійному розвитку особистості, свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я як необхідної умови підготовки до суспільно корисної праці і захисту Батьківщини.

      169 учня школи регулярно займаються вибраними видами спорту та туризму в секціях школи, ДЮСШ, станціях юних туристів. 26 учнів вдосконалюються в обраному виді спорту, прагнуть досягти певних результатів. Більшість з них є учасниками юнацьких збірних міста Києва, України.

     Традиційними є:

· змагання та свята із спорту і туризму,

· бесіди, лекції та конференції про спорт, зміцнення здоров”я: “Сонце, повітря і вода-наші кращі друзі”, ”Туризм- другий відпочинок школярів”, “Твоє здоров”я - багатство Батьківщини”.

· Учні зустрічаються зі спортсменами, тренерами спортивних клубів “Іскра”, “Ракетка”, з якими є договір про співпрацю щодо залучення дітей пільгових категорій до безкоштовних занять.

· Також школярі зустрічаються з лікарями ССМ, районної поліклініки., постійно стежать за розвитком фізичної культури, спорту, туризму в Україні та за кордоном.

· В школі оформлено альбом “Спортивна гордість школи”, в якій є інформація про учнів школи, які займаються улюбленими видами спорту.

· Певну роботу став проводити центр “Здоров”я” учнівського самоврядування. Центр не тільки проводить змагання, стежить за чистотою спортивного майданчика, а і займається пропагандою здорового способу життя.

· За планом роботи школи проводяться декади “За здоровий спосіб життя”.

· Учні-старшокласники проводять захист рефератів “Нікотин та алкоголь знищують людство”, кращі роботи зачитуються учням середніх класів.

· Великою популярністю користуються зустрічі з психологом ССМ. Під час таких зустрічей учні більш розкриваються, бесіда проходить більш відверто.

· Для більш ефективного впливу на учнів класні керівники проводять екскурсії в музей медицини, музей-аптеку. Залучають батьків для проведення бесід-тренінгів

· Для батьків організовується батьківський всеобуч “Що я можу зробити, щоб допомогти своїй дитині”.

· За участю батьківського комітету школи організовано рейди по перевірці виконання наказу “Про заборону паління"

· конкурс антитютюнової реклами серед учнів 6-7 класів

· Робота гуртка «Пізнай себе», тренінги за програмою "Рівний-рівному" на тему "За здоровий спосіб життя"

· рейди "Шкільна перерва";

· зустрічі з лекторами Всеукраїнського культурно-просвітнтцького центру „Нове життя”, „Роторакт”

· єдиний День здоров"я, присвячений Міжнародному дню боротьби з туберкульозом

· День здоров”я, присвячений Дню боротьби зі СНІДом

· єдиний день протипожежної безпеки.

 

      Семінари класних керівників, засідання батьківського комітету та батьківські збори були також присвячені темі здорового способу життя..

      На педагогічній раді на тему “Дитяча агресивність та способи її подолання” психологічною службою школи було проанкетовано учнів щодо дотримання ними здорового способу життя та шкідливих звичок.

 

Робота з батьками

- проведення декади родинного виховання (січень)

- організація батьківсько-учительських рейдів "Урок", "Форма", "Підручник", "Шкільна перерва";

- круглий стіл за участю батьківського комітету школи та шкільного учнівського парламенту "Творчість класного керівника без шаблонів".

- концертна програма для мам, бабусь "Вшануємо жінку" (березень)

- засідання батьківського комітету школи (січень):

підсумки успішності та поведінки школярів за 1 семестр.

чому діти не хочуть учитися;

робота з учнями з початковим рівнем знань;

оздоровлення учнів дітей, надання пільгових путівок;

- індивідуальні бесіди класних керівників, психолога та адміністрації школи з

батьками;

     Велика увага у виховній роботі приділялась питанню запобігання насильства в сім'ї. З батьками проведено бесіди про недопустимість здійснення насильства в сім'ї. З учнями школи постійно проводить роботу шкільний психолог, з метою виявлення дітей, які підлягають будь-яким видам насильства з боку дорослих.

 
Заходи щодо запобігання дитячої бездоглядності

- щомісячний рейд "Н" в журналі

- постійний контроль класними керівниками відвідування школи учнями та своєчасне встановлення класними керівниками причини відсутності учнів у школі

- заповнення класними керівниками "Журналу обліку відсутніх учнів по школі";

- контроль класних керівників за збереженням медичних довідок чи письмових пояснень батьків про причину відсутності на уроках в особовій справі учня протягом навчального року;

- щоденний контроль за станом відвідування школи дітьми, які належать до "групи ризику", з боку адміністрації школи;

- рейди щодо обстеження умов проживання учнів

- індивідуальні бесіди класних керівників, психолога та адміністрації школи з батьками;

- організація батьківсько-учительських рейдів спільно з ССН і КМ "Урок", "Форма", "Підручник", "Шкільна перерва";

- з батьками було проведено ряд бесід про умови проживання та навчання дітей, надано консультації щодо виховання, контролю дітей;

- взяття під контроль адміністрацією школи місце перебування "важких" підлітків під час канікул.

- консультації для батьків з неблагополучних сімей шкільним психологом;

- проведення індивідуальних і групових занять з невстигаючими учнями з метою подолання неуспішності;

- проведення бесід з учнями вчителями-предметниками з виниклих питань щодо дисципліни і порядку в класі.

виставка літератури з правових питань
 
 
 
Екологічне виховання

      Форми роботи: декада екологічного ви­ховання, екскурсія, екологічний рейд, кон­курс, бесіда, туристичний похід. Співпраця з товариствами охорони природи, дендраріями тепличними господарствам .

     Екологічна пропаганда: випуск стіннівок, стендів, альбомів, усних журналів, діяльність "Школи охорони природи", зустрічі з досвідченими вченими, юристами, проведення тижнів біологи

     Екскурсії проводяться до саду, парку, узлісся, озера, річки, зоопарку, ботанічного саду, краєзнав­чого музею; їх тематика відповідає сезонним змінам природи: "Осінь у нашій місцевості", "Ознаки зими", "Зимові клопоти", "Як узимку живе ліс", "Тропічні друзі в нашій місцевості", "Як поводити себе в лісі на весні", "Літо у нашім краю", "Росли­ни-мандрівники", "Життя річки влітку".

    Крім екскурсій, спостереження за житіям природи здійснюється під час прогулянок, подорожей. Учні ознайомляться з прави­лами поводження у лісі, біля річки тощо, навчаються правил збирання рослин (лікарських, для букету), ягід, грибів, плодів і насіння дерев. Прогулянки організовуються екологічними стежками, до пам'ятників природи, пов'язуються з історією рідного краю, традиціями і звичаями пращурів. З учнями проводяться бесіди на теми: "Природа — рідний дім", "Ліс —наше багатство", "Рослини —символи України", "Рослини і тварини в українській пісні", "Природа — матір-Береги­ня", "Парки й сади — окраса землі"; "Ми — твої друзі, природа", "Коли природа хворіє", "Хто охороняє ліс?", "Правила поводження у лісі".

     Для школярів пропонуються доступні види практичної природоохоронної діяльності: догляд за кімнатними рослинами і шкільними квітниками, участь в озелененні школи, вулиці, де живе учень; прибирання та догляд за певною територією школи, збирання насіння квітів, насіння і плодів дерев і кущів, підгодівля птахів узимку, розвішування годів­ниць, догляд за домашніми і шкільним акваріумами, кімнатними птахами, свійськими тваринами,

     Простір для екологічного виховання забезпечують й інші види діяльності: проведення фенологічних спостережень, аплікації з солом­ки, гербарного матеріалу, читання тематичних віршів, казок, творів, проведення виставки-конкурсу малюнків, виробів з природного мате­ріалу, вишиванок із зображенням рослин чи тварин, роботи з пластиліну та інші види прикладного мистецтва, виготовлення панно із плодів і насіння, сувенірів, книжок-альбомів "Птахи нашого краю", "Наші дикі друзі", "Рідкісні рослини і твари­ни", "Осінь-чарівниця", "Поезія зими", "Весна-красуня", "Природа — наш дім", "Зустріч весни", "Свято птахів", конкурси загадок, народних прислів'їв і приказок про природу, природу і людину, проведення зустрічей-бесід з госпо­дарями кімнатних папуг, канарок, а також любителями-акваріумістами, кінологами тощо.

Профорієнтаційна робота в школі. Працевлаштування випускників.

     Класоводи 1-4-х класів з перших днів перебування в школі у дітей формують трудові навички і вміння, діти знайомляться з різними видами праці: самообслуговування, ручна праця, праця на пришкільній ділянці, з благоустрою території школи.

     Учителя проводять бесіди “Твої трудові обов’язки в школи і вдома”, “Ціна однієї хвилини”, “Моє та наше”. Діти виготовляли годівниці для птахів, провели виставку робіт “Наша творчість”. Учні 2-х класів майстрували “Наше місто” з паперу та картону.

     Оволодіваючи початковими елементами культури виробництва, діти знайомляться з вимогами раціональної навчальної роботи, вчаться дотримуватися правил безпеки праці. Учням надається змога в межах їхніх вікових особливостей призвичаюватися до найновітнішої техніки. Вони з задоволенням на перервах та заняттях ГПД грають з електронними іграшками.

     Щодо розширення знань про професії, діти знайомляться з підприємствами, розташованими в мікрорайоні школи і з тими, де працюють їхні батьки. Для цього провели екскурсії до бібліотеки, хлібопекарні, аптеки, пройшла зустріч з робітниками ДАІ та пожежної охорони, водіями АТП. Класоводи організували бесіди з участю батьків про їхні професії художників, військових, вихователів, водіїв, товарознавців. Для розвитку своїх творчих здібностей діти відвідують гуртки ДЮЦу, музичні та художні школи, спортивні секції.

     В учнів середніх та старших класів продовжується формування творчої працелюбної особистості.

     В 5-х класах проходять виховні години “Мої захоплення”, “Моя майбутня професія”, “Моя праця вдома і в школі”.

     Класні керівники 8-11 класів теж продовжують цикл бесід “Професії, які ми обираємо”. За допомогою учителів старшокласники збирають інформацію щодо перспектив розвитку і потреб народного господарства. Взяли участь у бесідах з представниками навчальних закладів : МНТУ; Університету культури та мистецтва, Європейського університету, медичної школи, відвідали дні відкритих дверей в механіко-металургійному,радіо-механічномутехнікумах,енергетичному коледжі, Ярмарку професій.

     Разом із батьками та вчителями обговорюють перспективу працевлаштування з обраного фаху, вчаться тверезо оцінювати свої потреби і здібності.

     Професійні наміри старшокласників переважно ще мінливі, їм важко самостійно професійно визначитися, юнаки і дівчата потребують кваліфікованої консультації, поради як від батьків, так і від учителів.

 

1. Шкільний психолог індивідуально працював з кожним учнем 9, 11 класів і провів круглий стіл для старшокласників “Моя майбутня професія” Анкетування “Вибір”

2. Екскурсії на підприємства, до навчальних закладів
3. Зустріч з робітниками центру зайнятості Дніпровського району
4. Випуск газети, оформлення стенду “ВАС ЗАПРОШУЮТЬ”

5. Викладка науково-популярної літератури (бібліотекар)

6. Зустрічі з представниками ПТУ, технікумів, ВУЗів.

 

© 2008 Всі права захищенні     
Розробка вебстудії "ГІТАС"